СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Abstract
Стаття присвячена теоретико-методологічному аналізу діяльності соціальних підприємств у сучасних умовах. Автором обґрунтовано діалектичний взаємозв’язок комерційного та соціального підприємництва; доведено, що соціальні підприємства мають значний потенціал розвитку, особливо під час та після війни; здійснено SWOT-аналіз діяльності соціальних підприємств з урахуванням ризиків воєнного стану (визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози соціальних підприємств). Методологічною основою дослідження є методи спостереження, порівняння, аналізу й синтезу, групування та наукового узагальнення. У статті підкреслено, що розвиток соціального підприємництва в Україні після війни має бути важливим елементом стратегічного підходу до відновлення економіки. На основі проведеного дослідження визначено ключові аспекти значення соціального підприємництва для післявоєнної відбудови економіки.