Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКолодрівська, Ніна Василівна
dc.date.accessioned2024-02-11T13:03:38Z
dc.date.available2024-02-11T13:03:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9044
dc.description.abstractВійна, травматичні події, стреси сьогодні сильно впливають на психоемоційний стан дорослих і дітей. Тому очевидною є актуальність нашого дослідження, яке полягає в тому, щоб допомогти дітям використовувати арт-терапію для розвитку життєвого тонусу, психоемоційного відновлення, адаптації до нових соціальних умов, формування емоційно-вольової саморегуляції поведінки. Порушення психоемоційного стану, гострі емоційні реакції зі страхами, образами та агресією в критичних ситуаціях часто вимагають своєчасної та термінової психологічної допомоги та самодопомоги. Для реалізації самодопомоги психологи рекомендують прийоми дихання, самозалучення та релаксації; однак трансформація негативної емоційної енергії відбувається протягом тривалого періоду часу, і її накопичення також має негативні наслідки для психологічного здоров’я. Крім того, цілеспрямоване самостійне виконання певних вправ іноді сприймається певною мірою як внутрішньо обов’язкове і не має такого ефекту, як залучення до творчої роботи чи оволодіння мистецтвом у природній, невимушеній обстановці, яка може замінити психологічно коригувальні стратегії на терапевтичний вплив. Арт-терапія – це створення візуальних образів, усвідомлення через ці образи неусвідомленого психологічного матеріалу, взаємодія автора твору, самого твору мистецтва та терапевта, створення захисного середовища для прояву сильних переживаньuk_UA
dc.titleВикористання арт-терапії як засобу психологічної корекції емоційних розладів (тривожності) у дітей дошкільного вікуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу