Show simple item record

dc.contributor.authorКонєв, Олександр Адольфович
dc.date.accessioned2024-02-12T19:25:25Z
dc.date.available2024-02-12T19:25:25Z
dc.date.issued2023-12-21
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9070
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку мистецької освіти майбутньому фахівцю варто глибоко та серйозно освоїти великий обсяг знань з теорії і практики, володіти методикою музичного виховання та вміти правильно й доступно викладати свої думки, а також володіти яскравими вокальними даними і мати хороші інструментально-виконавські та хормейстерські навички. Сучасний учитель музичного мистецтва є універсальною професією, знання, навички і вміння повинні охоплювати найрізноманітніші напрямки. Для вчителя музичного мистецтва головною метою є не тільки власне виконання музичних творів на високому рівні, але і професійні вміння формувати виконавську культуру учнів під час різноманітної музичної діяльності, зокрема виконавської. Визначено, що участь у виконавській музичній діяльності сприяє формуванню професійної майстерності студентів, адаптації до майбутньої концертної діяльності, артистизму, формує творчу активність і самостійність у навчанні, зацікавленість щодо музично-професійної діяльності, підвищує мотивацію до занять, забезпечує формування практичних умінь та навичок і закріплення теоретичних знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectготовність, вчитель музичного мистецтва, музично-інструментальна виконавська діяльність, професійна майстерністьuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-інструментальної виконавської діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record