Показати скорочений опис матеріалу
Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-інструментальної виконавської діяльності
dc.contributor.author | Конєв, Олександр Адольфович | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T19:25:25Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T19:25:25Z | |
dc.date.issued | 2023-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9070 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку мистецької освіти майбутньому фахівцю варто глибоко та серйозно освоїти великий обсяг знань з теорії і практики, володіти методикою музичного виховання та вміти правильно й доступно викладати свої думки, а також володіти яскравими вокальними даними і мати хороші інструментально-виконавські та хормейстерські навички. Сучасний учитель музичного мистецтва є універсальною професією, знання, навички і вміння повинні охоплювати найрізноманітніші напрямки. Для вчителя музичного мистецтва головною метою є не тільки власне виконання музичних творів на високому рівні, але і професійні вміння формувати виконавську культуру учнів під час різноманітної музичної діяльності, зокрема виконавської. Визначено, що участь у виконавській музичній діяльності сприяє формуванню професійної майстерності студентів, адаптації до майбутньої концертної діяльності, артистизму, формує творчу активність і самостійність у навчанні, зацікавленість щодо музично-професійної діяльності, підвищує мотивацію до занять, забезпечує формування практичних умінь та навичок і закріплення теоретичних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | готовність, вчитель музичного мистецтва, музично-інструментальна виконавська діяльність, професійна майстерність | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-інструментальної виконавської діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету