Показати скорочений опис матеріалу
Підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних ігор у організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти
dc.contributor.author | Лопачук, Юлія Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T19:41:17Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T19:41:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9078 | |
dc.description.abstract | У дослідженні запропоновано нове розв’язання проблеми підготовки майбутніх вихователів ЗДО до застосування компютерних ігор у професійній діяльності. Аналіз стану розробки проблеми використання комп’ютерних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку, шляхом психолого-педагогічної літератури та методичних джерел дозволив контатувати, що сьогодні в умовах цифровізації дошкільної освіти відбувається трансформація змісту, форм і методів освітньої діяльності з підготовки особистості до повноцінного життя й успішної трудової діяльності в цифровому суспільстві. Серед цифрових технологій виокремлюємо комп’ютерні ігри, як еферктивний та результативний ресурс, який ефертивно впливає на розвиток особистості дитини. Серед компютерних ігор є такі: ігри й ігрові технології, що застосовуються опосередковано в освітньому процесі, та ігри, спрямовані на загальний розвиток особистості. Компютерні ігри підвищують навчальну мотивацію, розвивають комунікативну компетенцію, стимулюють розвиток усіх психічних процесів. Проте педагогічна проблема полягає в тому, що методика використання ігор не завжди відповідає прямій дидактичній меті, й дитина сприймає їх як розважальний компонент заняття, що не сприяє ґрунтовному засвоєнню знань. Діти просто захоплюються процесом гри і знання, котрі треба засвоїти, залишаються на периферії їхньої свідомості. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп’ютерних ігор, які містять: організоване планування комп’ютерних ігор у навчальному процесі закладів дошкільної освіти; рекомендації до підбору комп’ютерних ігор з урахуванням вікових, гендерних, індивідуальних можливостей дітей, опис способів впливу батьків та вихователів на процес гри у комп’ютерні ігри; методичний супровід до ходу ігор, який передбачає здійснення діалогічного спілкування педагога з дітьми, побудову відповідної системи запитань, включення ситуацій вибору, релаксації, планування, успіху, визнання та ін., забезпечення умов, сприятливих для проведення комп’ютерних ігор в дошкільному навчальному закладі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | цифровізація, компютерна гра, підготовка студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, готовність до застосування компютерних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних ігор у організації освітнього процесу закладу дошкільної освіти | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету