Формування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтва
Abstract
Сьогодні в шкільній практиці важлива роль приділяється формуванню таких важливих навчальних умінь учня молодшого шкільного віку, як організаційні уміння, які забезпечують підготовку дитини до ефективного засвоєння навчального матеріалу з образотворчого мистецтва, оптимальне відтворення практичних дій у цій діяльності. Автором визначені теоретичні аспекти формування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтва, а саме уточнено сутність, зміст та структуру умінь молодших школярів організовувати художню діяльність на уроках мистецтва. Проведено констатувальне дослідження, яке сприяло з’ясуванню стану сформованості у молодших школярів умінь організовувати художню діяльність на уроках мистецтва.
В роботі обґрунтовано систему формування умінь організовувати художню діяльність у молодших школярів на уроках мистецтва, яка включала характеристику основних компонентів системи формування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтва; запропоновано зміст, методи, форми та засоби формування в учнів початкової школи вмінь організовувати художню діяльність на уроках мистецтва.
Практична цінність представленої роботи полягає в запропонованих методичних рекомендаціях для вчителів щодо формування умінь організовувати художню діяльність школярів на уроках образотворчого мистецтва в Новій українській школі.