Show simple item record

dc.contributor.authorБалан, Олеся Михайлівна
dc.date.accessioned2024-02-26T21:04:00Z
dc.date.available2024-02-26T21:04:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9512
dc.description.abstractСьогодні в шкільній практиці важлива роль приділяється формуванню таких важливих навчальних умінь учня молодшого шкільного віку, як організаційні уміння, які забезпечують підготовку дитини до ефективного засвоєння навчального матеріалу з образотворчого мистецтва, оптимальне відтворення практичних дій у цій діяльності. Автором визначені теоретичні аспекти формування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтва, а саме уточнено сутність, зміст та структуру умінь молодших школярів організовувати художню діяльність на уроках мистецтва. Проведено констатувальне дослідження, яке сприяло з’ясуванню стану сформованості у молодших школярів умінь організовувати художню діяльність на уроках мистецтва. В роботі обґрунтовано систему формування умінь організовувати художню діяльність у молодших школярів на уроках мистецтва, яка включала характеристику основних компонентів системи формування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтва; запропоновано зміст, методи, форми та засоби формування в учнів початкової школи вмінь організовувати художню діяльність на уроках мистецтва. Практична цінність представленої роботи полягає в запропонованих методичних рекомендаціях для вчителів щодо формування умінь організовувати художню діяльність школярів на уроках образотворчого мистецтва в Новій українській школі.uk_UA
dc.subjectуміння, організованість, уміння організовувати художню діяльність, художня техніка, система, умови, методиuk_UA
dc.titleФормування умінь організовувати художню діяльність молодших школярів на уроках мистецтваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record