Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі виховної роботи
Abstract
В кваліфікаційній роботі вказується на значимості розвитку творчої
особистості молодшого школяра в сучасних умовах розвитку освіти та держави
в цілому, коли важливого значення набувають питання виховання ініціативних,
свідомих, творчих, конкурентоспроможних, гнучких, впевнених у
власних силах громадян.
Аналізується наукова література стосовно проблеми розвитку творчої
особистості молодшого школяра. Розкривається ґенеза поняття «творча
особистість» через основні складові: творчі здібності, творчу мотивацію та
творчі вміння.
Акцентується увага на значенні системи виховної роботи у розвитку
творчої особистості дітей молодшого шкільного віку. З першочергового етапу
проектування до стратегії реалізації через застосування інтерактивних методів
та продуманих цікавих форм партнерської взаємодії.
З’ясовується, за допомогою констатувального дослідження, рівень
розвитку творчої особистості молодших школярів. На основі реальних
показників середнього рівня визначається необхідність обґрунтування
організаційно-методичного забезпечення розвитку творчої особистості дітей
молодшого шкільного віку через реалізацію методів, форм та орієнтовних
методичних рекомендацій.