Виховання молодших школярів на традиціях українського козацтва в умовах воєнного стану
Abstract
Актуальність дослідження зумовлена потребою оновлення змісту
національно-патріотичного виховання у зв’язку з війною, розв’язаною
російською федерацією. Новітні виклики, які постають перед вихованням
зростаючої особистості, висувають потребу звернення до героїчного досвіду
наших предків, козацьких традицій. Тож метою дослідження є теоретичне
обґрунтування особливостей виховання молодших школярів на традиціях
українського козацтва в умовах воєнного стану.
Робота складається зі вступу, двох розділів, що містять параграфи та
висновки, загальних висновків, списку використаних джерел, який включає
117 найменувань і практично орієнтованих додатків.
Згідно поставлених завдань, у кваліфікаційній роботі проаналізовано
психолого-педагогічну та навчальну літературу з проблеми дослідження,
уточнено й конкретизовано суть ключових понять, подано змістову
характеристику козацьких виховних традицій, обґрунтовано актуальність
звернення до виховного потенціалу козацьких виховних традицій в умовах
воєнного стану. За результатами констатувального дослідження акцентовано
методичні аспекти використання виховних традицій українського козацтва в
урочній та позаурочній роботі з молодшими школярами; розкрито
особливості виховання молодшого школяра на героїчних традиціях
українського козацтва в умовах воєнного стану.