Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБурак, Марія-Євгенія Василівна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:27:48Z
dc.date.available2024-02-27T18:27:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9562
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена потребою оновлення змісту національно-патріотичного виховання у зв’язку з війною, розв’язаною російською федерацією. Новітні виклики, які постають перед вихованням зростаючої особистості, висувають потребу звернення до героїчного досвіду наших предків, козацьких традицій. Тож метою дослідження є теоретичне обґрунтування особливостей виховання молодших школярів на традиціях українського козацтва в умовах воєнного стану. Робота складається зі вступу, двох розділів, що містять параграфи та висновки, загальних висновків, списку використаних джерел, який включає 117 найменувань і практично орієнтованих додатків. Згідно поставлених завдань, у кваліфікаційній роботі проаналізовано психолого-педагогічну та навчальну літературу з проблеми дослідження, уточнено й конкретизовано суть ключових понять, подано змістову характеристику козацьких виховних традицій, обґрунтовано актуальність звернення до виховного потенціалу козацьких виховних традицій в умовах воєнного стану. За результатами констатувального дослідження акцентовано методичні аспекти використання виховних традицій українського козацтва в урочній та позаурочній роботі з молодшими школярами; розкрито особливості виховання молодшого школяра на героїчних традиціях українського козацтва в умовах воєнного стану.uk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне виховання, традиції українського козацтва, козацьке виховання, воєнний стан, молодші школярі, інноваційні форми та методи.uk_UA
dc.titleВиховання молодших школярів на традиціях українського козацтва в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу