dc.contributor.author | Грифлюк, Ангеліна Романівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:29:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:29:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9563 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду
теоретичних основ формування рефлексивно-аналітичних умінь у молодших
школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. У першому розділі
«Теоретичні засади формування у молодших школярів рефлексивно-аналітичних
умінь в процесі вивчення природничої освітньої галузі» проведено структурний
аналіз поняття «рефлексивно-аналітичні уміння молодшого школяра» у науковій
літературі. В розділі розглянуто проблему формування рефлексії особистості та
формування аналітичних умінь учнів як актуальну педагогічну проблему.
Проаналізовано особливості формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів
молодшого шкільного віку та дидактичний потенціал природничої освітньої
галузі щодо розвитку цих умінь. Другий розділ «Педагогічні умови формування
рефлексивно-аналітичних умінь учнів початкової школи в процесі вивчення
природничої освітньої галузі» присвячений стану дослідження рефлексивноаналітичних умінь молодших школярів у сучасній початковій школі. В розділі
описано характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню
рефлексивно-аналітичних умінь учнів, зокрема, організацію інтерактивного
навчання на уроках природничої освітньої галузі. | uk_UA |
dc.subject | рефлексія, рефлексивно-аналітичні навички, природнича освітня галузь, педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Формування рефлексивно-аналітичних навичок молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |