Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГрифлюк, Ангеліна Романівна
dc.date.accessioned2024-02-27T18:29:12Z
dc.date.available2024-02-27T18:29:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9563
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду теоретичних основ формування рефлексивно-аналітичних умінь у молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. У першому розділі «Теоретичні засади формування у молодших школярів рефлексивно-аналітичних умінь в процесі вивчення природничої освітньої галузі» проведено структурний аналіз поняття «рефлексивно-аналітичні уміння молодшого школяра» у науковій літературі. В розділі розглянуто проблему формування рефлексії особистості та формування аналітичних умінь учнів як актуальну педагогічну проблему. Проаналізовано особливості формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів молодшого шкільного віку та дидактичний потенціал природничої освітньої галузі щодо розвитку цих умінь. Другий розділ «Педагогічні умови формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі» присвячений стану дослідження рефлексивноаналітичних умінь молодших школярів у сучасній початковій школі. В розділі описано характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню рефлексивно-аналітичних умінь учнів, зокрема, організацію інтерактивного навчання на уроках природничої освітньої галузі.uk_UA
dc.subjectрефлексія, рефлексивно-аналітичні навички, природнича освітня галузь, педагогічні умовиuk_UA
dc.titleФормування рефлексивно-аналітичних навичок молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу