Показати скорочений опис матеріалу
Формування рефлексивно-аналітичних навичок молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
dc.contributor.author | Грифлюк, Ангеліна Романівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T18:29:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T18:29:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9563 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду теоретичних основ формування рефлексивно-аналітичних умінь у молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. У першому розділі «Теоретичні засади формування у молодших школярів рефлексивно-аналітичних умінь в процесі вивчення природничої освітньої галузі» проведено структурний аналіз поняття «рефлексивно-аналітичні уміння молодшого школяра» у науковій літературі. В розділі розглянуто проблему формування рефлексії особистості та формування аналітичних умінь учнів як актуальну педагогічну проблему. Проаналізовано особливості формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів молодшого шкільного віку та дидактичний потенціал природничої освітньої галузі щодо розвитку цих умінь. Другий розділ «Педагогічні умови формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі» присвячений стану дослідження рефлексивноаналітичних умінь молодших школярів у сучасній початковій школі. В розділі описано характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню рефлексивно-аналітичних умінь учнів, зокрема, організацію інтерактивного навчання на уроках природничої освітньої галузі. | uk_UA |
dc.subject | рефлексія, рефлексивно-аналітичні навички, природнича освітня галузь, педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Формування рефлексивно-аналітичних навичок молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету