Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКнишук, Леся Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:46:50Z
dc.date.available2024-02-27T19:46:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9582
dc.description.abstractУ науковій роботі порушується актуальна проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності, адже грі належить важлива роль у процесі розвитку дитячої особистості: формуванні позитивних якостей, інтересу й готовності до навчання; розвитку її пізнавальних та творчих здібностей; підготовці життя; засвоєнні громадського досвіду тощо. Метою дослідження стало теоретичне обґрунтування особливостей розвитку та вивчення стану розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності в учнів початкових класів. Відповідно до мети у першому розділі проаналізовано психолого-педагогічну літературу та розкрито сутність розвитку творчих здібностей дитини та особливості молодшого шкільного віку як сенситивного періоду для творчого розвитку засобом ігрової діяльності; охарактеризовано ігрову діяльність та її роль у розвитку творчих здібностей молодших школярів. У другому розділі обґрунтовано розвиток творчих здібностей як одне з основних завдань ігрової діяльності; проведено вивчення стану їх розвитку в дітей; запропоновано модель розвитку творчих здібностей засобом ігрової діяльності в сучасній початковій школі. Отже, результати проведеного аналізу засвідчують необхідність розробки рекомендацій для педагогів з метою засвоєння ними теоретикопрактичних аспектів ефективного використання системи ігор у процесі творчого розвитку особистості дитини.uk_UA
dc.subjectгра, ігрова діяльність, творчість, творчі здібності,uk_UA
dc.titleРозвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу