Формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики
Abstract
У процесі теоретичного аналізу магістрантом досліджено проблему
формування алгоритмічної культури молодших школярів у науковопедагогічних джерелах. Здійснено дефінітивний аналіз сутності поняття
«алгоритм», «алгоритмічна діяльність», «алгоритмічна культура» молодших
школярів та виокремлено її структурні компоненти. Визначено сутність
поняття «формування алгоритмічної культури» молодших школярів на уроках
математики у початковій школі. У процесі дослідження окресленої проблеми
розроблено діагностичний інструментарій (критерії, показники, рівні,
методики) та проведено констатувальне дослідження сформованості
алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики у
початковій школі.
З метою удосконалення процесу формування досліджуваного явища
запропоновано педагогічні умови формування алгоритмічної культури, такі
як: врахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів у
процесі формування алгоритмічної культури на уроках математики;
здійснення пропедевтики алгоритмічної культури молодших школярів на
уроках математики; оптимальне структурування алгоритмічного матеріалу на
уроках математики у початковій школі; застосування системи завдань для
формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках
математики.