dc.contributor.author | Кирилюк, Таїсія Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:09:39Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:09:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9607 | |
dc.description.abstract | Сьогодні в суспільно-економічному та політичному житті України на
часі стає необхідністю радикально переглянути сферу освіти та виховання.
Головною метою є створення умов для формування особистості, яка буде
конкурентоспроможною та прагне до постійного самовдосконалення.
У науковій роботі порушується актуальна проблема організації ігрової
діяльності молодших школярів, адже грі належить важлива роль у
формуванні дитячої особистості.
Активне впровадження ігрової діяльності в початковій школі є
необхідним, оскільки це дозволяє успішно формувати в дитини позитивне
ставлення до навчання, активізує та мотивує її. Тож за мету дослідження
було обрано обґрунтувати теоретичні основи та розкрити методику
організації ігрової діяльності учнів початкових класів.
Цінним у роботі є аналіз теоретичних засад організації ігрової
діяльності учнів початкових класів; висвітлення особливостей розвитку
дитячої особистості у процесі ігрової діяльності та інновацій щодо її
організації в сучасній початковій школі. Здійснено характеристику і вивчення
способів організації ігрової діяльності у навчально-виховному процесі
сучасної початкової школи на прикладі опитування, анкетування,
спостереження досвіду сучасних вчителів-практиків; розроблено методичні
рекомендації до їх використання в роботі з молодшими школярами | uk_UA |
dc.subject | гра, ігрова діяльність, організація ігрової діяльності, класифікація ігор, способи ігрової діяльності, ігрові вправи, ігрові завд | uk_UA |
dc.title | Методика організації ігрової діяльності у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |