Показати скорочений опис матеріалу
Методика організації ігрової діяльності у початковій школі
dc.contributor.author | Кирилюк, Таїсія Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:09:39Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:09:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9607 | |
dc.description.abstract | Сьогодні в суспільно-економічному та політичному житті України на часі стає необхідністю радикально переглянути сферу освіти та виховання. Головною метою є створення умов для формування особистості, яка буде конкурентоспроможною та прагне до постійного самовдосконалення. У науковій роботі порушується актуальна проблема організації ігрової діяльності молодших школярів, адже грі належить важлива роль у формуванні дитячої особистості. Активне впровадження ігрової діяльності в початковій школі є необхідним, оскільки це дозволяє успішно формувати в дитини позитивне ставлення до навчання, активізує та мотивує її. Тож за мету дослідження було обрано обґрунтувати теоретичні основи та розкрити методику організації ігрової діяльності учнів початкових класів. Цінним у роботі є аналіз теоретичних засад організації ігрової діяльності учнів початкових класів; висвітлення особливостей розвитку дитячої особистості у процесі ігрової діяльності та інновацій щодо її організації в сучасній початковій школі. Здійснено характеристику і вивчення способів організації ігрової діяльності у навчально-виховному процесі сучасної початкової школи на прикладі опитування, анкетування, спостереження досвіду сучасних вчителів-практиків; розроблено методичні рекомендації до їх використання в роботі з молодшими школярами | uk_UA |
dc.subject | гра, ігрова діяльність, організація ігрової діяльності, класифікація ігор, способи ігрової діяльності, ігрові вправи, ігрові завд | uk_UA |
dc.title | Методика організації ігрової діяльності у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету