Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКирилюк, Таїсія Іллівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:09:39Z
dc.date.available2024-02-27T21:09:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9607
dc.description.abstractСьогодні в суспільно-економічному та політичному житті України на часі стає необхідністю радикально переглянути сферу освіти та виховання. Головною метою є створення умов для формування особистості, яка буде конкурентоспроможною та прагне до постійного самовдосконалення. У науковій роботі порушується актуальна проблема організації ігрової діяльності молодших школярів, адже грі належить важлива роль у формуванні дитячої особистості. Активне впровадження ігрової діяльності в початковій школі є необхідним, оскільки це дозволяє успішно формувати в дитини позитивне ставлення до навчання, активізує та мотивує її. Тож за мету дослідження було обрано обґрунтувати теоретичні основи та розкрити методику організації ігрової діяльності учнів початкових класів. Цінним у роботі є аналіз теоретичних засад організації ігрової діяльності учнів початкових класів; висвітлення особливостей розвитку дитячої особистості у процесі ігрової діяльності та інновацій щодо її організації в сучасній початковій школі. Здійснено характеристику і вивчення способів організації ігрової діяльності у навчально-виховному процесі сучасної початкової школи на прикладі опитування, анкетування, спостереження досвіду сучасних вчителів-практиків; розроблено методичні рекомендації до їх використання в роботі з молодшими школярамиuk_UA
dc.subjectгра, ігрова діяльність, організація ігрової діяльності, класифікація ігор, способи ігрової діяльності, ігрові вправи, ігрові завдuk_UA
dc.titleМетодика організації ігрової діяльності у початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу