Особливості виховання справедливого ставлення у взаєминах учнів молодшого шкільного віку
Короткий опис(реферат)
Проаналізовано наукові виміри сутності та змісту поняття
«справедливість», розкрито специфіку розвитку уявлень про справедливість, як
моральну чесноту, в зростаючої особистості й справедливого ставлення до себе
та інших у площині взаємин шкільної спільноти.
За результатами емпіричного дослідження обгрунтовано: важливість
ціннісно-діалогічного підходу у вихованні справедливого ставлення у
взаєминах дітей; необхідність підвищення потенціалу виховання
справедливості у практиці сучасної школи, а саме: використання інноваційних
форм роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», змістом якого
передбачено організація проблемно-рольових ігор, міні- дослідження,
проведення тренінгів, що сприяє поглибленню знань про справедливість як
моральну чесноту, утвердженню моральних переконань, почуття власної
гідності.