Формування духовно-моральних цінностей у молодших школярів засобом факультативного курсу «Хто я?».
Abstract
Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та аналізу
досвіду формування духовно-моральних цінностей молодших школярів в процесі
впровадження факультативного курсу Хто я?». Для успішного досягнення
поставленої мети в першому розділі було визначено сутність, зміст та нормативне
поле проблеми формування духовно-моральних цінностей у молодших школярів,
досліджено розвиток педагогічної думки даного питання, здійснено аналіз
сучасного стану формування духовно-моральних цінностей у молодших школярів
в практиці сучасної початкової школи. В другому розділі було охарактеризовано
особливості факультативного курсу «Хто я?» як засобу формування духовноморальних цінностей у молодших школярів та проаналізовано власний досвід
впровадження тем факультативного курсу «Хто я?» в освітній процес з молодшими
школярами.
Використовуючи блок із факультативного курсу «Хто я?» на практиці були
зафіксовані позитивні зміни, більшість дітей навчилися прощати. Досвід
впровадження курсу був позитивним, на уроках розглядалися такі теми, як правда,
справедливість, честь, навчання прощати, жити по совісті. Загалом курс був
успішним у формуванні особистісного зростання та моральних переконань
молодших учнів.