Формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня
Короткий опис(реферат)
У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості формування
гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Гуманність
в освітньому процесі утверджує особистість як найвищу соціальну цінність,
розкриває здібності школярів і задовольняє їхні освітні потреби, забезпечує
пріоритет загальнолюдських цінностей, взаємини з навколишнім
середовищем.
Розкрито актуальність проблеми формування гуманних взаємин в
освітньому процесі. Проаналізовано вікові особливості формування
гуманних взаємин молодших школярів, які характеризуються
сприйнятливістю до формування особистісних відносин, пізнавальних
потреб, самосвідомості, позитивних особистісних якостей. Охарактеризовано
особливості організації освітнього процесу в групі продовженого дня з
формування гуманних взаємин учнів.
Здійснено дослідження стану сформованості гуманних взаємин
молодших школярів у групі продовженого дня. Обгрунтовано педагогічні
умови формування гуманних взаємин молодших школярів у групі
продовженого дня. Визначено методичний інструментарій формування
гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Серед
ефективних методів формування гуманних взаємин учнів у групі
продовженого дня виокремлюються ігри, ігрові завдання, дозвіллєва
діяльність та діяльність за інтересами