dc.contributor.author | Жупанська, Олександра, Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T11:11:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T11:11:14Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Жупанська, О. (2023). ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Кваліфікаційна робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9667 | |
dc.description.abstract | В дипломній роботі розкрито специфіку педагогічної діяльності в контексті соціальної роботи, здійснюваної в установах і закладах різного (соціального та освітнього) типу. В першому розділі проаналізовано витоки та концептуалізацію педагогіки соціальної роботи, а саме: cтановлення, теоретичні основи та моделі педагогіки соціальної роботи, педагогічні підходи і техніки в практиці соціальної роботи В другому розділі розглянуто зміст та основні напрямки соціально-педагогічної діяльності в центрах соціальних служб, форми та методи роботи соціального педагога в освітніх установах. Продемонстровано результати дослідження змісту та напрямків діяльності соціального педагога ЗЗСО (на базі Снятинського ліцею ім. Василя Стефаника). З’ясовано, що головними факторами в роботі соціального педагога є забезпечення належною підтримкою вихованців, створення сприятливого середовища для соціальної адаптації, розвитку навичок самодостатності та взаємодії з оточуючими, розробка індивідуальних планів розвитку для кожного вихованця та співпраці з іншими спеціалістами в закладі, що допомагає забезпечити комплексний підхід до навчання та виховання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | педагогіка соціальної роботи | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог ЗЗСО | uk_UA |
dc.subject | навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |