СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
Короткий опис(реферат)
Проблема покращення шкільної адаптації, попередження можливих негативних явищ у психічному та особистісному розвитку першокласників передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є одним з пріоритетних напрямків діяльності шкільної соціально-психологічної служби. На етапі дошкільного та молодшого шкільного віку відбувається безпосереднє формування людини як учасника суспільних відносин. Набуття необхідних знань, умінь та навичок у цей період визначає характер та особистість дитини. Освітній заклад є базовою установою для адаптації дитини. Під час перебування в ньому діти набувають необхідних навичок взаємодії з соціумом і навколишнім середовищем та засвоюють матеріал навчальних предметів.