dc.contributor.author | Верега, Ілля Ярославович | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:18:46Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:18:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Верега, І. (2023). РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ АСЕРТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Магістерська робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10039 | |
dc.description.abstract | У роботі виділено провідні психолого-педагогічні умови розвитку асертивної
поведінки учнів. Підтверджено багатофакторну структуру асертивної поведінки,визначено її
показники та взаємозв’язки між ними.Розроблено та апробовано програму розвитку асертивної поведінки в
учнів закладу загальної середньої освіти, яка сприяла розширенню педагогічних
та психологічних знань учнів щодо важливості асертивних вчинків у житті,
асертивного прояву гніву та саморегуляції емоцій та почуттів.
Доведено ефективність психолого-педагогічної програми розвитку
асертивної поведінки в учнів закладу загальної середньої освіти, що виявляється
у позитивних змінах у рівнях сформованості всіх компонентів асертивної
поведінки: збільшилась кількість учнів із високим та середнім рівнями розвитку
когнітивного, емоційно-почуттєвого та результативного компонентів. Розроблено методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо створення сприятливих умов розвитку асертивної поведінки учнів у
загальноосвітній школі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціальний педагог, асертивність, поведінка підлітка, тренінг. | uk_UA |
dc.title | РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ АСЕРТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |