Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВерега, Ілля Ярославович
dc.date.accessioned2024-05-08T11:18:46Z
dc.date.available2024-05-08T11:18:46Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationВерега, І. (2023). РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ АСЕРТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Магістерська робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10039
dc.description.abstractУ роботі виділено провідні психолого-педагогічні умови розвитку асертивної поведінки учнів. Підтверджено багатофакторну структуру асертивної поведінки,визначено її показники та взаємозв’язки між ними.Розроблено та апробовано програму розвитку асертивної поведінки в учнів закладу загальної середньої освіти, яка сприяла розширенню педагогічних та психологічних знань учнів щодо важливості асертивних вчинків у житті, асертивного прояву гніву та саморегуляції емоцій та почуттів. Доведено ефективність психолого-педагогічної програми розвитку асертивної поведінки в учнів закладу загальної середньої освіти, що виявляється у позитивних змінах у рівнях сформованості всіх компонентів асертивної поведінки: збільшилась кількість учнів із високим та середнім рівнями розвитку когнітивного, емоційно-почуттєвого та результативного компонентів. Розроблено методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо створення сприятливих умов розвитку асертивної поведінки учнів у загальноосвітній школі.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальний педагог, асертивність, поведінка підлітка, тренінг.uk_UA
dc.titleРОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ АСЕРТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу