Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.date.accessioned2024-11-06T17:42:48Z
dc.date.available2024-11-06T17:42:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБабух І.Б. Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. пос. для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2024. 260 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-840-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10756
dc.description.abstractНавчальний посібник спрямований на формування у здобувачів певної системи знань з теоретичних основ науки, методологічних характеристик, інструментів і параметрів наукових і прикладних досліджень, розуміння процесів генерування наукових ідей, застосування при цьому принципів академічної доброчесності. Здобувачі мають усвідомлювати, що являє собою категоріальний апарат наукового дослідження, які особливості його застосування, як відбуваються презентації наукових досліджень, як визначається ефективність науково-дослідної роботи особливо в сфері маркетингу. Всі ці питання подаються в запропонованому виданні, яке призначено для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг».uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.titleМетодологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу