• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Thumbnail
View/Open
ОСНОВНА СТАТТЯ (313.9Kb)
Date
2017
Author
Вардеванян, Вардан
Vardevanyan, Vardan
Vardevanian, Vardan
Metadata
Show full item record
Abstract
Викладені основні проблеми формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено типологію іміджу підприємства за функціональним підходом. Розглянуто суть та взаємодію дзеркального, поточного, бажаного та ідеального іміджу підприємства. Дзеркальний імідж розглядається як думка, що сформувалася у контактних груп в параметрах та оцінках, визначених підприємством. Поточний імідж – як імідж, що реально сформувався. Ідеальний імідж – як імідж-еталон. Бажаний імідж – імідж, який хотіла б мати фірма. Описано процес зміцнення поточного іміджу підприємства. Це досягається завдяки розширенню «ядра» іміджу. «Ядро» іміджу утворюється унаслідок співпадіння характеристик поточного та ідеального іміджу. Чим більше спільних характеристик поточного та ідеального іміджу, тим ширше «ядро» іміджу. Чим ширше «ядро» іміджу, тим міцніший імідж компанії на ринку. The main problems of formation of image of enterprises of hotel and restaurant business are described. Typology of the image of the company by functional approach is investigated. The nature and interaction of mirror image, current, desired and ideal enterprise image are under the consideration. Mirror image is considered as an opinion formed from the contact groups in the parameters and assessments of certain company. Current image is viewed as the image that actually emerged. Ideal image is viewed as the image-etalon. The desired imageis viewed as the image that the firm would like to have. The process of strengthening the current image of the company is described. This is achieved through the extension of the core image. The core of image is formed as a result of the match of characteristics of current and ideal image. The more common are characteristics of current and ideal image, the wider is the "core" image. The wider is the "core" image, the stronger is the company image in the market.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3396
Collections
  • Наукові праці

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Особливості конструювання зовнішньополітичного іміджу України 

    Семенюк, Ангеліна Михайлівна (Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2021-12)
    В умовах складної зовнішньополітичної ситуації та посилення гібридної агресії, питання формування привабливого зовнішньополітичного іміджу України за допомогою сучасних інформаційних технологій набувають особливого значення. ...
  • Формування іміджу України на європейському континенті: сучасні реалії та можливі наслідки (або міжнародно-правова складова проблеми) 

    Головач, Яна Дінівна (ЧНУ, 2021)
    This master's thesis is presented for defense in the specialty "International Relations" at the Yuri Fedkovych National University of Chernivtsi.
  • Педагогічні умови формування іміджу колективу закладу дошкільної освіти 

    Олексюк, Оксана Миколаївна (2021)
    У сучасному світі, що постійно розвивається, де серед організацій ведеться боротьба за увагу кожного окремого споживача, одним із предметів постійної турботи в конкурентному середовищі – є її імідж. Якщо не приділяти ...

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV