• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Економічний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території

Thumbnail
View/Open
основна стаття (2.739Mb)
Date
2016
Author
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Клипач, Андрій Ярославович
Metadata
Show full item record
Abstract
Обгрунтовано пріоритет молодіжних сегментів при розробці міських стратегій. Розглянуто концепцію "Місто, дружнє до студентів" як приклад розробки адресного міського продукту. Зроблено актент на необхідності активізації творчої та культурної складавоїміських молодіжних програм за рахунок підвищення якості та удосконалення змісту освіти у галузі мистецтва, культури, інновацій. Презентовані результати маркетингового дослідження "Оцінкакреативного потенціалу міста Чернівці".
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3482
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV