Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території
View/ Open
Date
2016Author
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Клипач, Андрій Ярославович
Metadata
Show full item recordAbstract
Обгрунтовано пріоритет молодіжних сегментів при розробці міських стратегій. Розглянуто концепцію "Місто, дружнє до студентів" як приклад розробки адресного міського продукту. Зроблено актент на необхідності активізації творчої та культурної складавоїміських молодіжних програм за рахунок підвищення якості та удосконалення змісту освіти у галузі мистецтва, культури, інновацій. Презентовані результати маркетингового дослідження "Оцінкакреативного потенціалу міста Чернівці".