• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_168.pdf (2.502Mb)
Date
2021
Author
Песарюк, Світлана Миколаївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Основною проблемою, яка досліджується є спрямування навчально-виховного процесу на формування повноціної, цілеспрямованої, аналізуючої особистості, як наслідок розвивати її здібності, потенційні можливості, таланти і хист кожного учня в умовах дистанційного навчання. Завдяки всебічному розвитку, самовдосконаленню, самореалізації педагога учень має змогу перейняти досвід, зрозуміти, отримати знання та використовувати їх. З появою пандемії COVID -19 з’явилася проблема, яку частково вирішили з допомогою дистанційного навчання. Станом на сьогоднішній день всі гостро відчули проблему пов’язану з дистанційним навчанням. Як наслідок проблема виникла і у викладачів через відсутність єдиної системи вимог викладання матеріалу в умовах, які виникли, і в учнів, студентів, батьків – через перебудову подачі інформації. Прагнучи до спільної діяльності та взаємодії в навчальному процесі необхідно розпочати партнерство всіх учасників. Основою процесу співробітництва є перебудова відносин педагога і учнів у рівноправні.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3619
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV