Show simple item record

dc.contributor.authorПесарюк, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned2022-02-01T13:33:14Z
dc.date.available2022-02-01T13:33:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3619
dc.description.abstractОсновною проблемою, яка досліджується є спрямування навчально-виховного процесу на формування повноціної, цілеспрямованої, аналізуючої особистості, як наслідок розвивати її здібності, потенційні можливості, таланти і хист кожного учня в умовах дистанційного навчання. Завдяки всебічному розвитку, самовдосконаленню, самореалізації педагога учень має змогу перейняти досвід, зрозуміти, отримати знання та використовувати їх. З появою пандемії COVID -19 з’явилася проблема, яку частково вирішили з допомогою дистанційного навчання. Станом на сьогоднішній день всі гостро відчули проблему пов’язану з дистанційним навчанням. Як наслідок проблема виникла і у викладачів через відсутність єдиної системи вимог викладання матеріалу в умовах, які виникли, і в учнів, студентів, батьків – через перебудову подачі інформації. Прагнучи до спільної діяльності та взаємодії в навчальному процесі необхідно розпочати партнерство всіх учасників. Основою процесу співробітництва є перебудова відносин педагога і учнів у рівноправні.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record