Показати скорочений опис матеріалу
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
dc.contributor.author | Песарюк, Світлана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T13:33:14Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T13:33:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3619 | |
dc.description.abstract | Основною проблемою, яка досліджується є спрямування навчально-виховного процесу на формування повноціної, цілеспрямованої, аналізуючої особистості, як наслідок розвивати її здібності, потенційні можливості, таланти і хист кожного учня в умовах дистанційного навчання. Завдяки всебічному розвитку, самовдосконаленню, самореалізації педагога учень має змогу перейняти досвід, зрозуміти, отримати знання та використовувати їх. З появою пандемії COVID -19 з’явилася проблема, яку частково вирішили з допомогою дистанційного навчання. Станом на сьогоднішній день всі гостро відчули проблему пов’язану з дистанційним навчанням. Як наслідок проблема виникла і у викладачів через відсутність єдиної системи вимог викладання матеріалу в умовах, які виникли, і в учнів, студентів, батьків – через перебудову подачі інформації. Прагнучи до спільної діяльності та взаємодії в навчальному процесі необхідно розпочати партнерство всіх учасників. Основою процесу співробітництва є перебудова відносин педагога і учнів у рівноправні. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету