• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ЧАСОВИХ УЯВЛЕНЬ ТА ОРІЄНТАЦІЇ У ЧАСІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_198.pdf (2.714Mb)
Date
2021
Author
РИБАК, ХРИСТИНА ВАЛЕРІЇВНА
Metadata
Show full item record
Abstract
Зміст організації навчально-виховного процесу в початковій школі спрямована на забезпечення здатності молодшого школяра до засвоєння універсальних знань, умінь і навичок, які знадобляться йому в повсякденному житті. Успішність засвоєння знань, умінь і навичок неможлива без урахування сформованих просторово-часових уявлень учнів, оскільки саме ці уявлення визначають успішність школярів в навчальній діяльності (при оволодінні письмом, лічбою, розв'язанні математичних задач) та повсякденному житті. Уявлення про час та орієнтацію в ньому можна віднести до одних з найважливіших і найскладніших знань та вмінь, які засвоюють учні в початковій школі. На сьогоднішній день перед учителям стоїть завдання у підборі методичних підходів, які б допомогли сформувати уявлення про час та орієнтацію в ньому на уроках математики.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3640
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV