• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Особливості формування у майбутніх вчителів початкової школи соціально значущих якостей

Thumbnail
View/Open
educ_2022_133.pdf (1.448Mb)
Date
2021
Author
Лучик, Ольга Борисівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Підвищення професійної компетентності вчителя, підготовка якісно нового спеціаліста, який відповідає запитам сучасного суспільства, неможливі без формування спрямованості студентів на майбутню професійну діяльність та сталого інтересу до її освоєння, а також формування професійних якостей та особливостей особистості майбутнього фахівця. Соціально-педагогічна компетентність, розвиток якої диктується сучасною динамікою суспільства, є необхідною умовою професійної діяльності вчителя початкової школи. Вирішення цієї проблеми можливе шляхом формування у майбутніх вчителів початкових класів соціально значущих якостей. Соціально значущі якості є характеристиками загальної освіченості вчителя початкових класів, вони включають знання норм моралі та морально етичної поведінки в сучасному суспільстві, сформовані вміння дотримуватися цих норм у повсякденному суспільному житті і навички морально-етичної поведінки. При цьому для вчителя початкової школи, основу професійної діяльності якого становить виховання, саме соціально-етична компетенція здатна забезпечити коректність на особистість молодшого школяра, педагогічно доцільний розвиток його індивідуальності. Оскільки соціально-етична компетенція, будучи складною професійно-особистісною характеристикою, в процесі якого формуються соціально значущі якості, не виникає стихійно, в результаті самоосвіти, її необхідно цілеспрямовано формувати, причому цьому процесу слід приділяти увагу ще на стадії підготовки майбутніх вчителів у педагогічному вузі. Принципова розв'язуваність такого завдання випливає з того продуктивного досвіду, що вже накопичено сучасною педагогічною наукою.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3722
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV