• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРОФЕСІЙНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК МЕХАНІЗМ САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_137.pdf (800.5Kb)
Date
2021
Author
Петей, Крістіна Іванівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Важливим завданням вищої школи в умовах соціальних трансформацій є переосмислення концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів, здатних до саморозвитку, самокерування, що має слугувати засобом глибинної та цілковитої їхньої самореалізації, формуванні власної продуктивної фахової діяльності відповідно до запитів сучасного суспільства. Розвиток вищої освіти сьогодні, спрямований.Аналіз професійної сфери діяльності в цілому, та педагогічної, зокрема, пошуки шляхів покращення педагогічної майстерності, професійного зростання індивіда, фахового саморозвитку, самоосвіти актуалізує питання формування професійної рефлексії майбутніх фахівців -вчителів початкових класів у процесі їхньої професійної підготовки. Вирішення питання розвитку професійної рефлексії у майбутніх вчителів початкових класів є визначним ще й тому, що є підґрунтям для орієнтації індивіда життєвих цілей та становленні його як окремої суспільної одиниці.Отож, професійна конкуренція зростає, у зв’язку з вимогами до рівня професійного розвитку майбутнього вчителя початкових класів, його готовності до виконання нових творчих завдань.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3727
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV