Переказ як засіб формування монологічної компетентності у старших дошкільників
Короткий опис(реферат)
Оволодіння монологічним мовленням є необхідним ступенем розвитку мовлення дошкільників, оскільки саме при побудові монологу найбільшою мірою виявляються їх мовленнєві вміння. Монологічне мовлення вважається більш складною формою зв'язного мовлення, у порівнянні з діалогічним, воно демонструє всі мовленнєві досягнення дітей і є необхідною умовою успішного навчання дитини в школі.
Враховуючи вищезазначене варто сказати, що зміст монологічної компетенції полягає в наступному: дитина дошкільного віку володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення; складає різного типу розповіді, імпровізує, розмірковує про предмети, явища, події, друзів; доходить елементарних узагальнень, висновків; висловлює зв’язні «самостійні оцінні судження стосовно різних явищ, подій, поведінки людей, героїв художніх творів; виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності».