• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМ ВЧИТЕЛЕМ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІМПРОВІЗАЦІЇ

Thumbnail
View/Open
educ_2022_232.pdf (1.047Mb)
Date
2021
Author
Москалюк, Олександра Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Актуальність теми дослідження полягає в крайній необхідності професійної підготовки майбутнього фахівця до роботи в умовах інклюзії, на що спрямований ряд нормативно-правових документів, а саме: Закон України «Про освіту» 2017 року, Концепція розвитку інклюзивної освіти 2010 року, Концепція Нової української школи, Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття») тощо. Водночас, педагогічна практика та теорія стверджують, що у фаховій підготовці вчителів молодших класів з інклюзивним навчанням недостатньо зважають на необхідність розвитку їх творчих здібностей, креативного мислення, підготовки до творчої педагогічної діяльності, оволодіння ними основ педагогічної. Вирішення даної проблеми вимагає подальшого детальнішого вивчення її багатьох аспектів, а саме питання підготовки майбутніх учителів інклюзивного класу до застосування педагогічної імпровізації.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3750
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV