Використання ігрової технології в процесі ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з формою предметів
Abstract
Проблему ознайомлення дитини з формою предметів науковці розглядяють як проблему, в якій вирішуються питання розумового, естетичного виховання і творчого розвитку (Л.Венгер, В.Колечко, З.Лебедєва, Л.Сисуєва та ін.). Форма предметів сприймається дитиною як на сенсорній, так і на логічній основі, як візуально, так і шляхом дотику й руху. Тому завданням педагога є формування у дитини вмінь дізнаватися про особливості, розрізняти і створювати різні геометричні фігури; визначати форму предмета відповідно до еталону, тобто за допомогою тієї чи іншої геометричної фігури; характеризувати форму різних предметів; вміти, спираючись на геометричну фігуру як еталон форми, бачити її в різних предметах; проводити розумову переробку отриманого досвіду, робити висновки.