• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування дослідницьких навичок у майбутніх фахівців галузі музичного мистецтва в процесі професійної підготовки

Thumbnail
View/Open
магістерська робота (1.320Mb)
Date
2021-12
Author
Лакуста, Агнеса Адамівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У дослідженні розглянуто і конкретизовано зміст понять «дослідницька діяльність», «дослідницькі навички», «квазіпрофесійна діяльність», «професійний досвід». Констатовано, що зазначені поняття мають пряме відношення до вдосконалення професійної діяльності майбутніх фахівців музичного мистецтва. Окрім аналізу власне дослідницької діяльності та її специфіки в умовах вищої школи, нами також звернено увагу на дотичні феномени, якими є квазіпрофесійна діяльність та професійний досвід: вони є тим самим «поживним середовищем», в якому продуктивно розвиваються дослідницькі навички, формується дослідницька позиція фахівця у навчальній та професійній діяльності. Стосовно практичних та методичних аспектів формування дослідницьких навичок у майбутніх фахівців музичного мистецтва варто зазначити, що таке формування має спиратися на певні фундаментальні одиниці, якими є дослідницька позиція фахівця у здійсненні професійної діяльності, а також педагогічна рефлексія і професійне самоусвідомлення. Дослідницька позиція забезпечує ціннісний та операціональний фундамент процесу формування дослідницьких навичок, посилює мотивацію здобувачів вищої освіти до цього виду діяльності, визначає характер суб’єктивного ставлення фахівця як до самого об’єкта і результату своєї професійної діяльності, так і до процесу його досягнення. Рефлексія і самоусвідомлення допомагають студентам ще на етапі навчання і здобуття професії сформувати вектор власного професійного розвитку, адекватно оцінити якість власної професійної діяльності, розробити програму корекції професійних помилок.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3825
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV