• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Виховання звуко-та слововимови в дітей раннього віку засобами дидактичних ігор і вправ

Thumbnail
View/Open
Магістерська робота (1.077Mb)
Date
2022
Author
Ілащук, Валентина Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Мовленнєве спілкування дитини неможливе без практичного використання засобів рідної мови, до яких входять фонетичні, лексичні, граматичні та інші аспекти. Все це входить в поняття «звуко- та слововимова». Адже успішне володіння звуко- та слововимовою, які вважаються основою оволодіння мовою, підвищує здатність до орієнтування дітей у складних співвідношеннях граматичних форм, забезпечує освоєння морфологічної системи мови. Виховання звуко- та слововимови найбільш доцільне із раннього віку життя дитини (2-3 роки), адже в цьому віковому періоді в дітей формуються навички фонетичного слуху, тонкі та диференційовані звукові образи звуків і слів. Дитина виявляє пильну увагу до звукової сторони мовлення, починає усвідомлювати норми звуко- та слововимови, піклуватися про їх правильність. Саме ці характеристики притаманні дітям раннього віку. Проте, до кінця цього періоду дитина повинна повною мірою оволодіти звуковою культурою мовлення і повинна вимовляти шиплячі, свистячі, сонорні, мати чітку вимову, правильну дикцію, володіти навичками правильного фонаційного дихання та ін. Тому в контексті виховання звуко- та слововимови в дітей 2-3 років, доцільно застосовувати ті засоби, які мають особливу ефективність у розвитку врахування вікових особливостей дітей, які сприятимуть ефективності засвоєння правильності звуковимови, дикції, дихання, темпу мовлення дитини.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6285
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV