• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Розвиток інтересу китайських школярів підліткового віку до української хорової культури

Thumbnail
View/Open
Магістерська робота Ся Цзін.pdf (1.601Mb)
Date
2022-12-23
Author
Ся, Цзін
Metadata
Show full item record
Abstract
Робота присвячена дослідженню проблеми розвитку інтересу китайських школярів підліткового віку до української хорової культури у, що зумовлена найважливішими завданнями глобалізації світової культури, інтеграції інформаційного простору різних країн та народів, зближення культур Сходу та Заходу. Інтерес до української хорової культури розглядається як прагнення учнів до пізнання музичних процесів та явищ європейської хорової культури, бажання вивчати стилі та жанри європейської музики, а також виконувати хорові твори українських композиторів та обробки українських народних пісень. На основі аналізу науково-педагогічної літератури було визначено принципи музичного навчання підлітків, а саме: принцип спрямованості на духовний розвиток, принцип цілісності навчання, принцип образності, принцип емоційної насиченості, принцип орієнтації на творчий розвиток. На основі структури інтересу виокремлено критерії розвитку інтересу до української хорової культури у китайських школярів, а саме: емоційний, пізнавальний, творчий. Визначено педагогічні умови розвитку інтересу китайських підлітків до української хорової культури, а саме: розвиток мотивації підлітків до вивчення української хорової культури, активізація пізнавальної діяльності підлітків у вивчені хорової музики, формування емоційного відношення підлітків до виконуваних хорових творів, розвиток творчої активності у процесі хорової діяльності. Розглянуто форми та методи розвитку інтересу китайських школярів підліткового віку до української хорової культури. Це різноманітні форми концертної діяльності школярів (лекції-концерти, хорові концерти, концерти-діалоги та інші для учнів шкіл та інших навчальних закладів), а також відвідування концертів відомих хорових колективів, обговорення концертного репертуару, художнього змісту творів.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6340
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV