Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГородинська, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned2023-01-26T17:53:41Z
dc.date.available2023-01-26T17:53:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6511
dc.description.abstractНовий інтегрований курс початкової освіти «Дизайн і технології» реалізовує концепцію культурологічного змісту технологічної освіти. Метою технологічної освіти на культурологічних засадах є цілісний розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження. Найбільш ефективним способом для досягнення цієї мети є конструювання. В ході конструкторської діяльності учні переважно можуть використовувати набуті знання та вміння для творчого рішення нескладних конструкторських завдань. Одним із ефективних шляхів розвитку дітей є занурення їх у художньо-конструкторську діяльність, що поєднує в собі інтерес та практичну значимість. Така діяльність неможлива без формування у молодших школярів технологічних умінь через систему спеціально орієнтованих вправ та завдань.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу