• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Thumbnail
View/Open
educ_2023_073.pdf (1.369Mb)
Date
2022
Author
Городинська, Вікторія Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Новий інтегрований курс початкової освіти «Дизайн і технології» реалізовує концепцію культурологічного змісту технологічної освіти. Метою технологічної освіти на культурологічних засадах є цілісний розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження. Найбільш ефективним способом для досягнення цієї мети є конструювання. В ході конструкторської діяльності учні переважно можуть використовувати набуті знання та вміння для творчого рішення нескладних конструкторських завдань. Одним із ефективних шляхів розвитку дітей є занурення їх у художньо-конструкторську діяльність, що поєднує в собі інтерес та практичну значимість. Така діяльність неможлива без формування у молодших школярів технологічних умінь через систему спеціально орієнтованих вправ та завдань.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6511
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV