Show simple item record

dc.contributor.authorМихайлина, Діана Георгіївна
dc.date.accessioned2024-02-09T11:02:52Z
dc.date.available2024-02-09T11:02:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМихайлина, Д. (2024) Міжнародний маркетинг. Збірник тестів. Економічний факультет. Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8998
dc.description.abstractЗбірник тестових завдань розроблено для самоперевірки і закріплення знань при вивченні обов’язкової навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг», що передбачена ОПП «Міжнародні економічні відносини» для студентів бакалаврського (другого) рівня. Запропоновано тестові завдання для закріплення теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок у галузі міжнародного маркетингу. Для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» галузі знань 29 «Міжнародні відносини».uk_UA
dc.description.sponsorshipміжнародної економікиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectМіжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectТестові завданняuk_UA
dc.subjectЗавдання для самоперевіркиuk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг. Тестові завданняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record