Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева.; за ред. І.М. Буднікевич. К: Центр учбової літератури, 2017. – 536 с.
Переглянути
Дата
2013Автор
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Budnikevich, Iryna
Кифяк, Олександр Васильович
Крупенна, Інга Анатолівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі, туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні. В окремому розділі розглянуто основи сегментації ринку з урахуванням специфіки окремих ринків.
Після теоретичного матеріалу у розділах подано основні терміни та поняття, запитання для самоконтролю, тестові завдання для перевірки знань, творчі завдання, ситуаційні завдання для роботи в групах, а також рекомендована література для вивчення теми. В посібнику презентовано програму курсу «Маркетинг у галузях і сферах діяльності».
Посібник розрахований на викладачів та студентів ВНЗ, фахівців в області маркетингу різних галузей і сфер діяльності, всіх, хто цікавиться теорією та практикою маркетингу.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: теорія, методологія, практика
Буднікевич, Ірина Михайлівна (2012-02)У монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Невідомий автор (Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ... -
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Krupenna, Inga; Budnikevich, Iryna; Bokuchava, Viktoria; Blahun, Ivan (Бізнес Інформ, 2020)У статті розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; ...